SONSUZ GİZEMİN SONU TANRI SANALMI
GERÇEĞİN DOĞRUSU BİRDİR cevabı tektir.
ben nakşi bendi dergahında sıfatları sonsuz
derecede erdemli, merhametli ve sonsuz derecede güzel isimli, muhteşem iradeli yüce Allaha sevdalandım, erdemli ferasetlere hayran kaldım. ruhum ilahi aşkla coşar, kalbi ilahi sevda ile koşar.ruhumdaki babam ali hafızın nuru şahlandı.
derecede erdemli, merhametli ve sonsuz derecede güzel isimli, muhteşem iradeli yüce Allaha sevdalandım, erdemli ferasetlere hayran kaldım. ruhum ilahi aşkla coşar, kalbi ilahi sevda ile koşar.ruhumdaki babam ali hafızın nuru şahlandı.
ALLAH HEM İLAHİ İRADELİ, HEMDE VAHŞİ İRADELİ OLAMAZ.
MADALYON UN iki yüzü –
cennet gibi güzel fıtratlı varlıklar, olaylar ilahi iradeli yüce ALLAHIN sonsuz derecede güzel sıfatlarının göstergesidir, sonsuz derecede güzel isimlerinin tecellisidir.
*****
benim sevgili yüce Allahım vahşi isimli, gaddar iradeli, barbar özelikli olamaz. ilmi ilkel, adi, basit, vahşi gibi kötü nitelikli olamaz.vahşi olaylar, boyutlar yüce Allaha dayanmaz.
*****
benim sevgili yüce Allahım vahşi isimli, gaddar iradeli, barbar özelikli olamaz. ilmi ilkel, adi, basit, vahşi gibi kötü nitelikli olamaz.vahşi olaylar, boyutlar yüce Allaha dayanmaz.
çünkü mahlukata hunharca işkence yapan, kör topal eden, açlık, susuzluk azabı yaşatan cehennem, zebani, sel, deprem, kıtlık, kuraklık gibi vahşi olaylar, koyun, tavşan, ceylan gibi aciz hayvanları hunharca
parçalayan yırtıcı hayvanlar, yamyam nitelikli, gaddar
iradeli, vahşi tanrıları kanıtıdır.
parçalayan yırtıcı hayvanlar, yamyam nitelikli, gaddar
iradeli, vahşi tanrıları kanıtıdır.
vahşi isimlerin, barbar sıfatların, gaddar iradenin kötü, adi, basit, ilkel, vahşi nitelikli ilmin göstergesidir, tecellisidir.
ya çok tanrı vardır, ya evren yoktur herşey sanaldır, evren varsa ahi ret sanaldır.cehennem gibi
kötü, vahşi fıtratlı varlıklar, olaylar vahşi iradeli
tanrıların ilkel, adi, vahşi, barbar gibi kötü sıfatlarının
göstergesidir, vahşi, adi, kötü isimlerinin tecellisidir.
ilkel, adi, vahşi gibi kötü nitelikli vahşi olayları
vahşi varlıkları,kötü olayları şeytana bağlarsak şirk olur.
öz - din insanlara umut, güven, güç, yetenek, başarı
kazandırır
kötü, vahşi fıtratlı varlıklar, olaylar vahşi iradeli
tanrıların ilkel, adi, vahşi, barbar gibi kötü sıfatlarının
göstergesidir, vahşi, adi, kötü isimlerinin tecellisidir.
ilkel, adi, vahşi gibi kötü nitelikli vahşi olayları
vahşi varlıkları,kötü olayları şeytana bağlarsak şirk olur.
öz - din insanlara umut, güven, güç, yetenek, başarı
kazandırır
cehennem yamyam nitelikli vahşi tanrının, zebani zalim tanrının, insanlara,hayvanlara kötülük yapan, acı çektiren, zarar veren , açlık, susuzluk girdabında azaplar içinde kıvranmasına, hunharca ölmesine sebep olan
sel, deprem, kıtlık, kuraklık gibi vahşi tabiat
fenomenleri barbar tanrının kanıtıdır,yapıtıdır. vahşi
tanrıların ilkel, adi, vahşi gibi kötü sıfatlarını temsil
eder, aciz hayvanları hunharca parçalayan yırtıcı
hayvanlar gaddar tanrının kanıtıdır. özürlü doğan
bebekler, çot, çolak olan hayvanlar, insanlar merhametsiz tanrının kanıtıdır.
sel, deprem, kıtlık, kuraklık gibi vahşi tabiat
fenomenleri barbar tanrının kanıtıdır,yapıtıdır. vahşi
tanrıların ilkel, adi, vahşi gibi kötü sıfatlarını temsil
eder, aciz hayvanları hunharca parçalayan yırtıcı
hayvanlar gaddar tanrının kanıtıdır. özürlü doğan
bebekler, çot, çolak olan hayvanlar, insanlar merhametsiz tanrının kanıtıdır.
aceba cehennemi, zebaniyi, depremleri, kıtlığı, kuraklığı, yırtıcı hayvanları özürlü doğan bebekleri, kör, topal hayvanları şeytanmı oluşturdu.
1- ya evren yoktur, her şey tek
tanrıya dayanır, teolojik tir. her şey sanal olur.insan
ilahi disket deki olayları yaşar. diske deki tanrı sanal
olur. insanlar sanal tanrıya tapar. ilkel çağda
insanlarınsanal tanrılara taptıkları misali.
2- evren varsa her şey
kozmik olur. evrensel ehlibeyti karakter kültürünü
yaratan, insan hakları fikrini oluşturan yüce dinimiz
İslamiyet peygamber efendimizin muhteşem,bilimsel,
sanatsal eseri olur. din sanal olur. insanlar sanal tanrıya tapar.
çünkü= cennet, çiçek, kelebek gibi güzel fıtratlı fenomenler: ilahi sıfatları sonsuz derecede erdemli, basiretli, merhametli yüce Allahın kanıt, göstergesi, yapıtı olur. sıfatlarını temsil eder. yüce Allah ilkel, basit, adi, vahşi gibi kötü sıfatlardan münezzehtir, kötü fıtratlı varlıklar yaratmaz. çünkü ;mahlukata zarar veren, acı çektiren, kötülük yapan sel,deprem, kıtlık, kuraklık gibi vahşi fenomenler, gaddar tanrının,cehennem vahşi tanrının, zebani zalim tanrının, aciz hayvanları hunharca parçalayan yırtıcı hayvanlar gaddar tanrının,, özürlü, kusurlu varlıklar barbar tanrının, şeytan hain tanrının kanıtı, yapıtı,olur,sıfatlarının göstergesidir.ilkel, basit, adi, vahşi,zalim fenomenler : vahşi, ilkel, basit nitelikli
,yamyam özelikli, vahşi iradeli zalim yer altı tanrısının kanıtı,yapıtı, göstergesi olur.
tövbe haşa- vahşi Allah, zalim Allah, gaddar Allah, barbar Allah, adi Allah olur mu ?
okey mi- hayırsa vahşi, adi, basit, gaddar gibi kötü fenomenleri kim yarattı.iki tanrı olmayacağına göre,
1- kötü fıtratlı fenomenler ilahi özelliklere, ilahi
iradeye, ilahi isimlere, münezzeh itikadına ters düşer,
çürütür hiç yapar.tanrısal zıt özellikler birbirini sıfırlar.
2- her şey tanrıya dayanır itikadında cüz i irade robot konumunda olur günahlar tanrıya dayanır, tanrı suçlu olur.
3- her şey tanrıya dayanır itikadı ilahi özelliklere,ilahi
iradeye, ilahi isimlere, ilahi sıfatlara
münezzeh itikadına ters düşer, çürütür, hiç
yapar. çünkü vahşi varlıkları ve vahşi olayları kapsar
4- tanrı hem ilahi iradeli, ilahi özellikli, hemde vahşi
iradeli, vahşi özelikli olmaz. ancak insan hem
güzel iradeli, hemde vahşi iradeli olur. tanrı insan hem kötü hemde iyi iradeli olur.
1- ya evren yoktur, her şey tek
tanrıya dayanır, teolojik tir. her şey sanal olur.insan
ilahi disket deki olayları yaşar. diske deki tanrı sanal
olur. insanlar sanal tanrıya tapar. ilkel çağda
insanlarınsanal tanrılara taptıkları misali.
2- evren varsa her şey
kozmik olur. evrensel ehlibeyti karakter kültürünü
yaratan, insan hakları fikrini oluşturan yüce dinimiz
İslamiyet peygamber efendimizin muhteşem,bilimsel,
sanatsal eseri olur. din sanal olur. insanlar sanal tanrıya tapar.
çünkü= cennet, çiçek, kelebek gibi güzel fıtratlı fenomenler: ilahi sıfatları sonsuz derecede erdemli, basiretli, merhametli yüce Allahın kanıt, göstergesi, yapıtı olur. sıfatlarını temsil eder. yüce Allah ilkel, basit, adi, vahşi gibi kötü sıfatlardan münezzehtir, kötü fıtratlı varlıklar yaratmaz. çünkü ;mahlukata zarar veren, acı çektiren, kötülük yapan sel,deprem, kıtlık, kuraklık gibi vahşi fenomenler, gaddar tanrının,cehennem vahşi tanrının, zebani zalim tanrının, aciz hayvanları hunharca parçalayan yırtıcı hayvanlar gaddar tanrının,, özürlü, kusurlu varlıklar barbar tanrının, şeytan hain tanrının kanıtı, yapıtı,olur,sıfatlarının göstergesidir.ilkel, basit, adi, vahşi,zalim fenomenler : vahşi, ilkel, basit nitelikli
,yamyam özelikli, vahşi iradeli zalim yer altı tanrısının kanıtı,yapıtı, göstergesi olur.
tövbe haşa- vahşi Allah, zalim Allah, gaddar Allah, barbar Allah, adi Allah olur mu ?
okey mi- hayırsa vahşi, adi, basit, gaddar gibi kötü fenomenleri kim yarattı.iki tanrı olmayacağına göre,
1- kötü fıtratlı fenomenler ilahi özelliklere, ilahi
iradeye, ilahi isimlere, münezzeh itikadına ters düşer,
çürütür hiç yapar.tanrısal zıt özellikler birbirini sıfırlar.
2- her şey tanrıya dayanır itikadında cüz i irade robot konumunda olur günahlar tanrıya dayanır, tanrı suçlu olur.
3- her şey tanrıya dayanır itikadı ilahi özelliklere,ilahi
iradeye, ilahi isimlere, ilahi sıfatlara
münezzeh itikadına ters düşer, çürütür, hiç
yapar. çünkü vahşi varlıkları ve vahşi olayları kapsar
4- tanrı hem ilahi iradeli, ilahi özellikli, hemde vahşi
iradeli, vahşi özelikli olmaz. ancak insan hem
güzel iradeli, hemde vahşi iradeli olur. tanrı insan hem kötü hemde iyi iradeli olur.
5- İLKEL, ADİ, BASİT, VAHŞİ GİBİ KÖTÜ NİTELİKLİ
OLAYLARI YÜCE Allaha BAĞLAMAK yüce allaha
hakarettir, ihanettir, gaflettir, yeraltı tanrısına
delalettir. tanrıyı mahlukat konumuna indirgemektir. tövbe haşa YÜCE ALLAH vahşi isimli, zalim iradeli,barbar sıfatlı OLUR MU
OLAYLARI YÜCE Allaha BAĞLAMAK yüce allaha
hakarettir, ihanettir, gaflettir, yeraltı tanrısına
delalettir. tanrıyı mahlukat konumuna indirgemektir. tövbe haşa YÜCE ALLAH vahşi isimli, zalim iradeli,barbar sıfatlı OLUR MU
dinlerin oluşumu
her beyin kendini adadığı konu ile ilgili bilgi montların sentezinden kompleks bilgi boyutlar üretir. ayrıca manyetik beyinde kendine has manyetik kompleks fenomenler üretir, uykuda, düşüncede hayalde somut beyin ilgili bilgileri manyetik beyinden algılar ayrıca evrende oluşan ilgili fenomenler ide algılar. örneğin mitler, efsaneler, destanlar, hikayeler, masallar ve türlü inançların sentezinden oluşan kompleks fenomenlerden dinler oluşur.peygamberler, evliyalar bu olayları yaşamıştır.
ilim, bilim adamları hatta sıradan insanlar kendini adadığı konuda fenomenler oluşmuştur.
her beyin kendini adadığı konu ile ilgili bilgi montların sentezinden kompleks bilgi boyutlar üretir. ayrıca manyetik beyinde kendine has manyetik kompleks fenomenler üretir, uykuda, düşüncede hayalde somut beyin ilgili bilgileri manyetik beyinden algılar ayrıca evrende oluşan ilgili fenomenler ide algılar. örneğin mitler, efsaneler, destanlar, hikayeler, masallar ve türlü inançların sentezinden oluşan kompleks fenomenlerden dinler oluşur.peygamberler, evliyalar bu olayları yaşamıştır.
ilim, bilim adamları hatta sıradan insanlar kendini adadığı konuda fenomenler oluşmuştur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder